EbruCnr Merhaba arkadaşlar 36 haftalık hamileyim. Doktor kontrolümüzde kilomuz 2.904, boyumuz 50cm çıktı. Kafa ölçümüde 2 hafta önden gidiyor. Her hafta bebek gelişmeye devam ediyor. Normal doğum istiyorum. Bebeğimin şuanki ölçümlerine göre normal doğumu engelleyecek bi durum olur mu? Boy ölçümü olarak bi sınırlama var mı normal doğumda?
Ades EbruCnr merhaba canım bende normal Doğum isteyenlerdenim.doktorum henüz birsey söylemedi çatı muayene yapacak 2 sinde kontrolüm var benimde şuan 36+6 yım. Doktorun yorumlamadımı ölcüleri?
Erdemveannesi EbruCnr 55 cm e kadar normal dogum yapabilirsiniz . Boy genetik birşey ayrıca ultrason ölçümü dgru degildir 3 aşagı 5 yukarı bir ölçüm o. Benim oğlum 56 cm 4200 kg du ulatrasonda 52 cm 3800 dgdu
Duyguynrky EbruCnr boy değilde bildiğim kadarıyla kafa çapı önemli canım. Boyda şöyle bir sıkıntı olabiliyor (2 kişide şahit oldum) bebiş kanala giremiyor. Dönemiyor yani pozisyon alamıyor. Ama pozisyonu aldıktan sonra boyla ilgili sıkıntı olmaz daha çok kafa çapı önemli