Okyanusmavisi-17 Kızlar aranızda kullanan var mı anne yanı nasıl yapılıyor bi türlü çözemedim cırt cırt kısmı boşta kalıyor sanki video falanda yok hiç internette yardımcı olabilir misiniz ?
tipikbiryayburcu Okyanusmavisi-17 Selam, Bizde geçen hafta aldık, kurduk fakat henüz kullanmadık. Kurulumu biraz karışıktı bizim içinde bu videodan bakarak kurup söktük kolay oldu baya.
Okyanusmavisi-17 tipikbiryayburcu bende burdan kurdum ama yanını indirince o yana takılan boruları napıyoruz onu çözemedim
Sfylmz Güzel anne bende Kraft fresh aldım ,youtubeden kurulumunu yaptık eşimle, anne yanı kısmı da güzel iniyor cırt cırt dediğin yer neresi
Okyanusmavisi-17 Sfylmz şu inen kısmın sağında solunda var fermuarlı kısmın orda birde indirince o alttaki iki boruyu mu sabitlicez yan tarafa kafam karıştı 😀
tipikbiryayburcu Okyanusmavisi-17 Hangi borular? Fotoğraf atarsan yardımcı olabilirim 😬 Boruların bazısı beşiğin içindeki kata takılacak, bazısıda alt açma aparatının altına
Sfylmz Okyanusmavisi-17 şimdi anladım ben seni ☺️seviyesini anne yanına eşitlersen borular içerde kalıyor ama en alt seviyeye getirince boşa çıkıyor bende farkettim ama ona takılmadım şuan üst seviyede kullanacak olunca 😁
Okyanusmavisi-17 tipikbiryayburcu yok onlar değil fotoğraf atmayı bilmiyorum maalesef yana sabitliyorsun iki tane kurduktan sonra videodada var hatta kahve olanlar 😀 ay anlatamıyorum 😀
tipikbiryayburcu Okyanusmavisi-17 hee ucunda kahve plastik olan borular. Onlar yatağın altına takılıyor sallanır olması için 😂
Okyanusmavisi-17 tipikbiryayburcu ay yok kız o da değil nasıl fotoğraf yüklendiğini biliyorsan anlatta yükleyeyim uzun kısmı var ya yatağın kumaş olan kısma geçiyor iki tanesi yarım boru gibi plastik bişey 4 tane var toplamda şu fermuarlı kısım var ya onun bi yanındakiler 😀
tipikbiryayburcu Okyanusmavisi-17 https://www.hizliresim.com/ buraya resmi seçip yükle çıkan linkide kopyalayıp buraya yapıştor çok merak etttim yap 😂😂
Okyanusmavisi-17 tipikbiryayburcu https://www.hizliresim.com/jbf4h7d https://www.hizliresim.com/gwcvv9u İlkte o cırt cırt böyle aşağı indirince boşta kalıyor ikincide o borular işre 😀
Esrskrylmz Bizim de biraz önce geldi aynı beşikten kurulumu çok basit içindeki katlara demirini takıyorsunuz ve alt açma minderinin de demirlerini takıyorsunuz, he bir de beşiği sallama özelliği için altına da iki demir takıyorsunuz
Okyanusmavisi-17 Esrskrylmz kurmada sıkıntı yok kurduk ama anne yanı yapınca bana bi acayip geldi onu beceremedim sanırım onu sormak istemiştim teşekkür ederim 😊
tipikbiryayburcu Okyanusmavisi-17 Cırt cırt bir işe yaramıyo ona bir şey takılmıyor 😂 O boruları alt açma minderinin koyucağını yere tanıyorsunuz kenarların üstüne 😂
Okyanusmavisi-17 tipikbiryayburcu öyle oluyor ama indirince bi boşlukta kalıyor katlanmıyorda düzgünde bilemedim 😀😀😀
Okyanusmavisi-17 Sfylmz evet evet içerde kalıyor bebeği rahatsız etmesinde kalsın öyle sıkıntı yok katlanıyor mu diye merak ettim ben bilmiyorum çünkü 😀