biroglanannesii Kızlar önerdiğiniz harbiden çayın tadını aldığınız bir çay markası söyler misiniz ? Ben Çaykur tiryaki aldım demlerken kaç kaşık atarsam atayım çayın tadı saman gibi geliyor 😃Hiç sevmedim . Şimdi bitmek üzere yeni alıcam önerilere açığım
Dilekcnkn biroglanannesii Eşim kahvedeki çaylardan getirmişti 1 kaşıkta bile süper demli oluyor ve tadı gerçekten başka çay içemiyorum artık . Nurçay filiz siyah paket 5 kg alıyorum ben hep
Smh Çaykur Filiz ve Çaykur Tomurcuk sarı teneke paket bence. Ben bu ikisini karıştırıyorum güzel oluyor. Tomurcuk olanın oranını daha az koyuyorum.