Milkkk Merhaba . 4. Haftamda gebe olduğumu öğrendim şuan 6 haftanın içerisindeyim 🥰 5. Haftamda yolk kesesi göründü dedi doktor . Haftaya embriyoyu görmemiz lazım dedi . Sizler kaçıncı haftada Embriyoyu gördünüz ?
begonvilko 6.haftayı doldurmuştum gördüğümde canım. Ama minik beyaz bir şey yani bebek görmüyorsun hemen. Bazı cihazlar çok iyi değil ama eğer öyleyse daha geç de görebilirsin.