30+5deyim iki haftadır tansiyon düşüklüğü yaşıyorum. Ense kökü ağrısı gözlerimde yıldızlar uçuşuyor. Nefes nefese kalıyorum. 9-6cikmisti olcturdugumde. Bol su içmek lazım. Ben ödem yapmasın diye tuz kullanmiyordum ama az az kullanıyorum şimdi. Genellikle yemek yedikten sonra oluyor benim ki. Bir anda kan şekerim yükseliyor belki ondan. Doktora soracağım. Araştırmalarıma gore düşük tansiyonun bebeğe zararı yok. Yüksek tansiyon olunca sıkıntı oluyor. Arkadaşımın kini mecbur 34.haftada almak zorunda kaldılar mesela.