Ness3 DamlaCrn gayet normal kuzum anne baba iriyse çok normal. Benim de öyle şekerim yok suyum normal. Ama bebek 28 de 1550ydi o yüzdrn takılma doktor bir sorun söylemediyse
alyaninannesi2 Doktorun normal dediyse normaldir. Benimki 29 da 1800 dü 2 hafta önde gidiyor dedi. Şekerden şüphelendi ölçüyorum her gün biraz da dikkat et dedi ama nerdee şimdi 31 oldum haftaya gidicem inş 2100 ü geçmemiştir 😬
tomrisveannesi alyaninannesi2 29. Haftada 2 hafta önden gidiyor demişse gelişimi o haftada 31. Hafta kadarmış. Bu arkadaşın 31 haftalık 2100 gr. 🙂 gebelik şekeri yoktur inşallah
Ness3 DamlaCrn demek ki ona benzemiş 😂 sen suyun şekerin normalse takılma sıkıntı yok… Olsa doktorun söyler
Mervekarademir DamlaCrn canım iki üç hafta önden gitmesi normal bu kiloda normal bence benim kızım 31 de 2400 grmdi😊
Seher1hamdiarvin tlnnlt cnm yaa birşey sorucaktım bugün doktora gittim bebeğim 26 haftalık 974 gram ve doktor dedi diğer bebeklere göre gelişimi geride sizce kilosu nasıl ve ne yiyebilirim
Mervekarademir alyaninannesi2 Daha doğmadı canım şu an 35 haftalık 34te gitmiştim en son kontrole o zaman da 2800 Grdi
tlnnlt DamlaCrn bana 1 hafta önden gidiyor bebeğin herşey normal dedi kiloya pek takılmamak gerekiyor canım zaten
DamlaCrn tlnnlt Evet haklisin cok takilmiyorum ama seker olmamasina rağmen kilosunun fazla olmasinda baska bir etken varmidir diye sormak istedim buradan inşallah hepimiz sagsalim kucagimiza aliriz