Loveis16 gösterişten kastettiğiniz şey illa kalabalık bi aile grubu işe yapılan bir eğlence anlayışı ise hayır biz sadece eşimle yapmak istiyoruz :) yalandan değil yani. İlk bebeğimi kaybettim ne yazık ki nasip olmadı, şimdi erkek de olsa Allah tekrarını nasil etti dicez kız olursa abisi kız kardeşini göndermiş dicez :) yani sandığınız gibi bi gösteriş delisi değiliz :) iki türlü de canımız ciğerimiz :)