Arkadaşlar 5 gün önce hamile olduğumu öğrendim.
Hastalığım 15 gün geçmişti şu an yaklaşık son regl tarihine göre 5 hafta 6 günlük hamileyim.
Bugün ultrasona geldim doktor görünmüyor hastalığında çok olmuş geçeli ilginç filan dedi tekrar kan istedi..
Kafam çok karışık açıkçası moralim bozuldu benimle aynı süreçten geçenler varsa yardımcı olur musunuz?