Heja_03 Eskısı gıbı degıl hareketlerı önceden daha cok hareketlıydı bılmıyorm yerı daraldıgı için mi acaba
Leylakkk Heja_03 yeri daraldigi icindir 30+4 uz bizde gerci aksamlari durdurak bilmiyoruz ama gun icinde cok hareket etmiyor
ebruzb Heja_03 29+6 yım bende bazen az hareket ediyor doktorum uyku periyotları değişebilir önemli olan 10 hareketi hissetmen demişti
polyanne Heja_03 bizde 30+4 normalde işlenirken bende fark etmiyorum ama uzanınca başlıyor debelenmeye hele gece aman aman 😂 büyüyorlar artık yerleri daralıyor tabi 🥰
anneyimmm_ Esrasena benim oğlan ellemeye sese pek tepki vermiyor, genel olarak oldukça hareketlidir ama keyfinin kahyası bilir 😂 biri karnıma dokunursa hiç kımıldamaz
tomrisveannesi 30+2 deyim ben ve kasıklarımda ara ara ağrı oluyor normal mi acaba ya? Doktora 32. Haftamda gidicem. Önemli mi bu ağrı yani normal mi bilemedim 🙄
yaren-1 Gün içinde benim bebeğimde çok hareket etmiyor uzanıp dokunursam konuşursam biraz vuruyor ama akşam ve gece hiç yerinde durmuyor 😒