Selam arkadaşlar. 4 gün sonra doğumum olacak nasipse sezaryen. Bana bol bol süt yapıcı besin tavsiyelerinizi söyler misiniz tecrübeli anneler🤍 rezene, anason, ısırgan ablamın denedikleriydi onları aldım. Dut kurusu hoşafı dedi eltim. Onu istedim eşimden akşam hoşafını yapıcam. Bir de kayısı hoşafı demişti birileri. Onuda hazırlıyorum. Başka neler var denediğiniz? Sütümüz bol olsun🤲🏻😊