Esrameros Koru Sincan hastanesinden doğum paketi alan var mı memnun mu. Bende aldım ama henüz muayene olmadım o yüzden merak ediyorum
Nlay1n Esrameros evet canım ben aldım 5.250 ye doğumumu orda yaptım 4 ay önce doktorum Fatma yazıcı yılmazdı çok memnunum kendisinden tavsiye ederim sezaryen oldum 1 gün yattım hastanede çok güzel ilgilendiler hemşireleri filan gayet iyiydi yAni