Kızlar aranızda ms hastası olan var mı? Lohusa atağı olup olmadığını görmek için doğumdan 3 gün sonra gel dedi doktor. Bizim mr seansları da uzun sürüyor kızımı da hastaneye sürüklemek istemiyorum ki doktorum karşıya geçti maalesef :( süt sağıp bıraksam tamam bi yarım gün idare ederiz diyelim de, mr için damara verilen ilaç emzirmeye engel mi yoksa bir iki gün onun vucuttan atılmasını bekleyecek miyim?
Bir de lohusa atağı varsa emzirmeyi tamamen bırakacak mıyız ne olacak?