Merhaba kızlar 18+4 haftalığız 1 aydan beri belimde aşırı agri oluyor hele is yapınca is yapmak dediğim de dolap silmek kıyafet katlamak gibi biraz eğilerek is yapayım hemen kuyruk sokumum ya sag tarafı yada sol tarafı çok agriyor sırtımın üstüne yatamıyorum yataktan kalkamıyorum kalksam zor yürüyorum lavaboya bile oturamıyorum 🤦♀️ Bekarken de agriyordu çalıştığım is cok ağırdı özel e doktora gittim fıtık var muhtamalen MR girmene gerek yok demişti Benim gibi olan varmi bu agri normal doğuma engelmi hep soracağım doktora unutuyorum size bi danışayım dedim ❤️🥰