9+4 gebeyim.Son 2 gündür çok fazla şeffaf ve kokusuz akıntım var.Normal mi ?Acaba suyum mu geliyor.Bir düşüğüm var.Onda da böyle akıntım olmuştu.Sonra kalbi durmuştu.Takmayayım diyorum ama annelik bebek karnına düştüğü anda başlıyormuş kızlar ☺️Sizce normal mi ?