Kızlar bugün kontrolüm vardı normal doğum olacak diye geçen hafta karar vermiştik geçen hafta ki kilomuz 3.600dü bugün ultrason da önce 4.700 çıktı doktor tekrar ölçeceğim dedi bu sefer 4.450 çıktı nasıl normal yapacağım beklemek istemiyorsan pazartesi gel dedi çünkü sancı yok açılmaya bakmadı 🤷🏻♀️