Selam kızlar , 36 haftalık hamileyim . Doğumum belirlenen tarihten daha erken olacakmış yani bebek daha erken gelecek ama zamanı belli değil 😂 3 gündür falan belim geceleri çok agrıyor gündüz de ara sıra karnım agrıyor suanda yüne belim agrıyor bir 10 dk sonra geçiyor . Düzenli olarak gelmiyor suanlık acaba bunlar doğum yaklaştığı için mi oluyor ? Yoksa son ayda normal mi böyle olması ?