Nezife Normal olacak dün kontrole gittim başı güzel yerleşmiş dedi doktorum haftaya perşembeye kadar olmassa suni sancı verir baslatirim doğumu dedi sizce nasıl olur sizinkiler nasıl
Kbryyy Nezife ay seninle biz aynıyız ama doktor bana suni sancı vericem demedi hala normal doğumu bekliyoruz 🤦🏻♀️