Belki hatırlayanlar vardır bundan 2 hafta önce bi post açmıştım usg görüntüsünden bebek birilerine benzetilebilirmi diye. Eşimin ailesi halasına benzetmişti ama tabiki oğlum doğdu ve aynı bana benziyor 😍 yani ben pek anlayamasamda herkes bana benzetiyor 😍