ezgioz Merhaba kızlar. Yakında doğum yapacağım rezene ve anason sütü arttırıyormuş ama aktardan alınan mı daha iyi olur yoksa poşet çay olarak mı daha iyi olur ? Alan bilen var mı sizlerden poşet çay olarak hangi marka daha iyi acaba
metehaninannesiii ezgioz aktardan al canim onlar islenmemis oluyor tohum oldukları icin normal poset cay alsan faydasi olmuyor islendikleri icin
ilkgozagrimhavinim ezgioz bende 4 gün sonra doğum yapıcam. Annem rezene anason ısırgan vs almış aktardan. Acaba doğumdan sonra mı içmeye başlıcaz biliyor musun? Yoksa öncesinde mi?
kubraakbas ezgioz asla ama asa kullanmayın anason ve rezene.bebek icin oldukça zararlı ileriki vade için bununla ilgili birçok araştırma mevcut
Beyzan738 ezgioz aktardan al canm rezene süt gelmesine birebir benm rahmetli ablam kullanmsti sadce rezene içsn bile yeter diğerine gerek yok bence resmen fışkırtıyor sütü çünkü
ezgioz ilkgozagrimhavinim doğumdan hemen sonra diye biliyorum ben de doğumdan önce ne olur ne olmaz içmemek lazım yine de. Doğumdan sonra içeriz bence
kubraakbas ezgioz instagramda doktoranneninblogu var onda okumuştum ilk. Sonra araştırdım gerçekten de bizim bildiğimizin aksine rezene oldukça zararlıymış