Kızlar ya hepimizin bebişlerine ve bütün annelerimize Allah sağlık sıhhat versin ama doktoru zayıf demediği halde bir gerilik görmediği halde ay bebeğim zayıf ne yiyebilirim sizin kilolar kaç falan ne saçma postlar bunlar ya doktor zayıf görse zaten söyler hatta ne yapmanız gerektiğini de söyler burdan kimse kimsenin bebeğine kilo aldırtamaz kendinizi bu kadar strese sokmayın stresten almaz bebeğiniz kilo rahat olun ki bebişte rahat rahat relax büyüsün karnınızda……..