Minikbebeknezamangelecek Haftasonu çocuk doktoru olmadığı ve tosunum kilolu olduğu için bugün doktorum alalım istersen dedi 39+4 üm bende bari tam 40 olsun Pazartesi karar verelim zaten haftasonu gelmez dedim🤲🏻 sezeryan olan hanımlar önerilerinizi alabilir miyim?
Gul-42 Minikbebeknezamangelecek bnada kılolı dedıler 3.850 demıştı 3.640 oldu ertesı gun 3.440 grama dustu valla cnm belden kulot al kalkarken cok rahat oluyor hasta bezının ustune kulot gıydım bn
Minikbebeknezamangelecek Gul-42 Hadi ya benimde pazartesi 3700 dü bugün 3670 çıktı başka bir doktora yolladı o da hemen hemen aynısını demiş bakalım kaç doğacak
Hamisse metehaninannesiii Sizin genel mi oldu bende pazartesi genel anestzyle yapıcam da nasıl oluyor aceba 😔
mutlugebeee metehaninannesiii genel anestezi bir problem olmadığı sürece anne ve bebek içinde spinale göre çok daha riskli bir durum. Spinal anestezi çok daha konforlu ve risksiz. Ayrıca bebeğin doğum anına, ilk ağlayaşına, sesini duymaya şahit olmak gibisi yok🙏🏼
metehaninannesiii Hamisse evet canım genel oldum cok memnun kaldım hic agri sizim olmadı ne bas agrisi ne bel agrisi
Minikbebeknezamangelecek _yagmurcuum_ 39+4 üm şuan 3670 çıktı bugün alınacaktı fakat ben pazartesiyi beklemek istedim
mutlugebeee Minikbebeknezamangelecek kesin sezaryen olucaksan 40’a kadar bekleyip niye riske atıyorsun ki, son haftalarda mekonyum riski çok fazla çünkü
Minikbebeknezamangelecek mutlugebeee Zaten iki günüm var 40 haftama sarılık riski düşük olsun istedim