Özellikle yatakta dönerken karnımın içi kasılıyor gibi oluyor .Ani hareket edince mi oluyor bilmiyorum.Bulantılar devam hala .Psikolojim çok bozuk çok mutsuzum .Yorulunca bulantı daha fazla oluyo galiba . Ne zaman şu iştahlı doymak bilmeyen zamanlara geçeceğiz