Nouwellemariee 10 haftalık hamileyim doktor kese etrafında kanama ve kasılma gördü. Başına böyle birşey gelen var mı? Başka bir doktora daha gitmeli miyim? Veya nasıl bir yol izlemeliyim?
kartanesi02 Nouwellemariee bende kese yanında leke vardı yani kanama oluyo progestan verdi 1 ay kullandım ve sürekli yattım ayaklarını yükseltip yat çok şükür sağ salim doğdu stres yapma dinlen inşallah hiç birşey olmaz
Nouwellemariee kartanesi02 ayy inşallah bir kızım daha var 2 yaşında sürekli bir koşturma halindeyiz. Annem yanımda biraz yatabiliyorum bu sayede. Duphaston hap verdi sabah 2 akşam 2 içiyorum birde proloton iğne haftada 1.
kartanesi02 Nouwellemariee ondanda kullandım bende şuan ikinciye hamileyim bunda kanama bölgesi yoktu ama yine düşük tehlikesi vardı duphaston verdi şuan 15. Haftadayız kısmeti varsa zaten hiç bişey olmaz kalbini ferah tut