bsra46 Arkadaşlar merhaba doğumu başlatmak için hint yağını duydunuz mu kullandınız mı. Ben aktardan aldım göbek çevresine suruluyormus sancıları baslatiyormus. Yanlış yağı mi aldım acaba 38+3 hamileyim
Tulaytemurxx bsra46 Bana doktorum dünden itibaren meyvesuna 1 yemek kasigi katarak içiçeksin dedi icmessen dogumda siseyi bitirtiyoruz dedi 😳🤷 ilk defa duyuyorum
bsra46 Tulaytemurxx aaaa hint yağını icmeniz lazım öyle mi onu hiç duymamıştım nedeni neymiş peki kaç haftalık hamilesiniz
amined bende hint yagi karisimi icmistm sabahina doğurdum herkes bilmiyor onceden ebeler simdide yillarin dr lari biliyor bu karisimi gercektn pat diye acildi rahmim.. 5 cm dim hastaneye gittgmde
amined Liyuzamom son hafta iciliyor ben 3 yil once yapmstm hatrlmayrm neti karsttrsanz bulursunz belki o zmnda dr demisti hatrlmyrm suan