Deniz59 Kızlar 39 haftalık oldum giden gelen yok dün nstye girdim sancı çıkmadı nişan gelmedi 39+3 te randevum var doktora söylesem başlatırmı acaba doğumu fitille falan artık doğsun istiyorum 😁☺️
Aslikara33 Deniz59 Deniz59 bende 39+2 oldum nst de düzensiz sancılar kasılmalar çıkıyor ama ne açılma var ne nişan gelmesi :) devlet hastanesine gidiyorum 40 a kadar bekleriz 41 e girince suniyle başlatırız dedi doktor :)
Sevgikaya1525 Deniz59 cnm ben 41+3 oldum öyle başlattılar yani birşey olmaz ise 42 ye kadar bekliyorlr
Nzlozkn Deniz59 bana da 39 da suni verecez dedi devlet bugün de diyor daha zamanı var la havle yarabbil alemin
Aselinkooo Deniz59 maalesef bekletir 😄 41 E kadar. Kendi sancın gelsin diye baktı ki gelmiyor anca öyle
Hulya_sen Hanımlar bende 38 olucam 1 cm acıklıkla düzensiz sancılarla bekliyorumm malesef😟ne nişan ne su birlşey yok henüz.
Aselinkooo Deniz59 çok şükür sağlıkla gelsin inşallah suu gibi doğumunuz olsun. darısı olmayan isteyen herkese ve bana da vakit hızlı geçsinde doğuraym🤣
Evlatsevgisi2 Deniz59 ay ben sordum doktora 39+2 iken doktor 40tan sonra 41 e yakın gelmezse yatış yapiyoruz öyle başlatıyoruz dedi 40+2 de kontrolumuz var galiba ozmn bı gün belirler bize 🙄
1anneadayiii Deniz59 ben doğum yapmadan 2 gün önce gitmistim kontrole nst de 0 sancı bana daha çok var sandım 2 gün sonra sancılarını başladı her an hersey olabilir tetikte olun 🤗