derindemir Kızlar öncelikle merhaba.beni hatırlayanlar vardı adetim 8 gün gecikti.5 gün önce kan verdim negatif çıktı aynı gün erken gebelik silik sıktı.hergün kaset test yaptım negatifti bugünkinde silik çizgi çıktı ilk defa ama yarımsaat sonra adet oldum.fotoğraftakinden daha net aslında çizgi ama neden ilk defa bugün çizgi çıkmasına rağmen ben normal adet oldum acaba🤷🏼♀️fikri olan var mı? kimyasal olsa bugüne kadar yine hafifte olsa çizgi olması gerekmez miydi? https://resimyukle.io/r/CFzfYuMW1S
superrmomy derindemir cizgiyi girdim canım en doğru sonuc kanda çıkar. İlk kana sonrada idrara geçer beta hcg. Testler ne yazık ki yanlış sonuc verebiliyor. Yada pko gibi rahatsızlıklar da sonuc böyle çıkabiliyor
irem_altun74 derindemir canim bende hamile kaldıktan sonra adet oldum hatta öğrendiğimde 5 haftalikti 🥰
annesinin_beybisi derindemir önemli olan kan testi kan testi negatifse evde yapılan testin bir hükmü yok
derindemir superrmomy pko yok canım.yani düzenli adet olurum,kilolu değilim ya da diğer belirtileri yok.ilk defa bu kadar gecikti.bilmiyorum vallaha.adet olduğumu görünce az biraz şok oldum🤷🏼♀️
Ceydacetin Canım acaba kanama olabilir mi ? Benimde kanamalarım adet kanaması gibi yoğun ve kırmızı oluyor
derindemir irem_altun74 😳nasıl yani hamileyken adet oldunuz ve adetiniz bittiğinde 5 haftalık hamile olduğunuzu mu öğrendiniz🥰
irem_altun74 derindemir evet canım diger ay gecikince bi baktim hamileyim hemde ikiside koyu çizgi cikti🙏🏻🥰
irem_altun74 derindemir temmuzda hamile kalmışım ama temmuz da adet oldum test yapmıştım negatifdi ağustosta olmayinca bi daha test yaptim pozitif çıktı 🥰
Hatun58 derindemir ben 3 buçuk aylık gebeyken her ay düzenli adet oldum en sonunda düşük oldu tabi orası ayrı durum
derindemir irem_altun74 Ayyy çok ilginççç.sağlıcakla kucağınıza alın inşşş bebişinizi🥰inş bende de vardır öyle birşey🥳
derindemir Ceydacetin bunu ilk defa duyuyorum.bende biraz beklerim adetim bitince bir kez daha test yapmayı planlıyorum bakalım o zaman ne çıkacak.Allah yardımcınız olsun sizinde🥰
derindemir irem_altun74 ayyyy nasıl güzel ya.2 kaybım var ve tekrar gebelik planlıyorum .Allah biliyor yoruldum.bir an önce hamile kalıp artık bende evladımı kucağıma almak istiyorum😞
gulcan_ucur Adetiniz gecerken 8 gun olmus idrar testi belirgin olmaliydi kendi kaset yerinin belirginligi cikmis.5 gun oncede kanda negatifmis olsa az bir degeriniz mutlaka cikardi adet de olmussunuz bu ayi degerlendirin guzelce canim
derindemir gulcan_ucur siz böyle yazınca da bir mantıklı geldi 😂inşşş önümüzdeki aya kısmet olur artık🥰🥰çok teşekkürler