Betuss23 16 hafta 4 günlük olduk idrar yolu enfeksiyonum var adet sancısı ile dün hastaneye gittim bayağı korktum 😔Ama çok şükür bir sıkıntımız yok enfeksiyon çıktı böyle durumu olan var mı neler yaptınız
1ErkekkAnnesii Betuss23 toz bir ilaç vardı ismini unuttum onu kullanmıştım bendede olmuştu nırmal çoğu gebedede oluyor bol bol da su için
irem_altun74 Betuss23 benimde aynısı oldu canım bende dün gece acile kaldirildim enfeksiyon olabilir dedi bana ilaç vermedi bol bol su iç dedi🥰
Ceysii01 Betuss23 benimde oldu 1ay sürdü hafif şekilde toz ilaç kullandim sadece 3 gün önce hem idrar testi hem idrar kültürü verdim ikiside tertemiz cikti elinden geldi kadar sürekli su iç ben başka bisey yapmadim.
Betuss23 1ErkekkAnnesii tek kullanımlık bir ilaç verdi doktorum onu kullandım dün akşam ama korkuttu işte alt karın ağrısı kasık ağrısı beni su içmeye devam 😇
1ErkekkAnnesii Betuss23 aynen tek kullanımlık bir ilaçdı gebelikte olabiliyor enfeksiyon ama dikkat edin kontrole gidin mutlaka 🌸
Betuss23 irem_altun74 tek değilmişim böyle ağrı olunca insan ister istemez endişeleniyor ayaklarını sıcak tut dedi doktorum bana bol su iç dedi
Betuss23 Ceysii01 öyle yapıyorum canım ya bol bol su içiyorum dünden beri 😂 o iyi olsun da yapacam artık
irem_altun74 Betuss23 valla ben ağladım bildiğin çocuğuma bişey oldu kesin dedim çok şükür bişey olmamış 2. Hamileligim ilk defa böyle bisey yaşadım 🥰
Ceysii01 Betuss23 endişe etme cnm seni cok iyi anliyorum 6 yil sonra geldi benim ikizlerimde 15 haftaya giricez insan herseyden korkuyo
Betuss23 irem_altun74 benim ilk gebeliğim ve 2 yıl sonunda oldu mucize gibi geldi oğlum öyle ağrı olunca kesin kaybediyorum sandım doktora gittim doktorum da endişelendi açılma mı oldu dedi hatta baktı hiçbir sıkıntı yok bebekte de sorun yol kalp atışı gayet normal enfeksiyon çıktı Buna da Şükür 🙏
Betuss23 Ceysii01 öyle valla tedirgin oluyoruz Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşAllah 🤲🏻♥️