Beyzanur_ Kızlar merhaba 6. Haftamdayım bugun gittik doktora kalp atışını duyamadık doktor bir hafta sonra tekrar gel dedi sizce bir sıkıntı olur mu kalp atışları normalde bu haftada duyulur diyorlar
1ErkekkAnnesii Beyzanur_ canım ben de 5. Haftamda gittiğimde kese vardı bebek gözükmedi 7+1 de duydum kalp atışını inşallah sorunsuz bir şekilde görürsün duyarsın geç döllenme olabilir
Ceysii01 Beyzanur_ herkesde degisiyo bu durum cnm ben 6+4 de kalp atisi duydum bebekleri gördüm vajinal ultrasonla
babymiracle Beyzanur_ ben şu an 6+3teyim 5te kese gördük sonra da küçük küçük kalp atışı duyduk bana da bir hafta sonra yine gel kalp atışının arttığını duymamız lazım dedi o yüzden merak etmeyin duyarsınız inşallah bende bekliyorum dua edin 🌸
Tgbergll Beyzanur_ Ben ilk 6da gittim sadece kese vardı doktor bebeği görmek için şuan erken demişti biz de 8de duyduk kalbini normaldir yani içini ferah tut 🥰
Naazli Beyzanur_ canım bende 6+3 de gittim. Kalp atışını gördüm ama duyamadık. Doktor 2 hafta sonra gelin çok küçük daha dedi. Önümüzdeki hafta gidicez inşallah 🙏🏻🙏🏻 Normal yani korkma. 7-8 haftalarda duyuluyor genelde 🥰
_gmzenur_ Beyzanur_ canım kişiden kişiye değişiyor ilk çocuğumda 8 haftalıkken duymuştum kalp atışını şimdi ikinci hamileliğim 6+1 de duydum kal atışını korkma 10 hafta da bile duyanlar oluyor🌸