Kızlar selamm,
37+6 haftalık hamileyim gece 4 te çok ciddi bir sancı ile hastaneye gittim ama açılma olmadığını doğum öncesi oluşan sancı olduğunu söyledi doktorum ( şans eseri doğuma geldiği için kendi doktorum muayene etti ) çatı muayenesi oldum açılma olmadığını ama kafanın yaklaştığını söyledi. Kan gelebilir endişelenme dedi. Neyse az evvel nişan gibi bir şey geldi ama kanlı değildi şeffaf ya da beyaz değil hafif pembemsi gibi. Sizce nişan mı bu? Başına gelen var mı?