merveyildirim06 Down sendromu riski 376 da 1 cıktı üçlü testte. Ayrıntılı ultrason da normal. Böyle olup bebegi normal olan var mi arkadaşlar
nurdankya04 merveyildirim06 riskim Sizinle aynı çıkmş son durmunz nedir inşallah saglıkla kavuşmuşsunuzdur bebeğinize
merveyildirim06 annelinkoo1 doktor sınırda dedi ama grafikte de az riskli bölgede yazıyor ben anlamadım bu işi. Sanırım yaştan dolayi çıktı
annelinkoo1 merveyildirim06 yaştan olabilir benim ikili 1:143 çıktı bugün üçlüyü aldım 1:505 çıktı hiç inanmıyorum bu testlere
merveyildirim06 annelinkoo1 zaten bunlar tanı testi değil tarama testi ama insanın da aklında bir soru işareti kalıyor. Yapcak bişey yok Allahtan gelen herşeye razıyız. Allaha emanet yavrularımız