Prenseslerinannesii Selam kızlar kendim evde bunu yaptım arkasına mıknatıs alıp magnet olarak dağıtsam olur mu ? İkiz bebek bekliyoruz isimlerini de çıktı alıp zımbalasam☺️ Düğüm yerine de nazar boncuğu düşündüm ama fikirleriniz neler ? 
Hilal-_19 Prenseslerinannesii tabiki olur niye olmasın hayırlı olsun smdiden ellerinize saglık cok güzel oluyor ☺️☺️
Alyabebekk Prenseslerinannesii gayette hoş olur, kuzenim de bebeği doğduğunda buna benzer anahtarlık yaptırıp gelenlere vermişti 😊
Mom3834 Prenseslerinannesii isimlerini çıktı şeklinde zımbalamak bence yaptığınız güzelim şeyi bozar. Elinize saglık cok güzel olmuş ama çok magnetlik dogum hediyesi değil gibi 😓magnete yakışmaz başka bir şekle çevirin bence