İlk gebeligimdede bütün kan ilaçları yan etki yaptığı için doktorun hafata iki kez kan takviyesi vermişti serumla birlikte ama kaç aylıktı net hatırlamıyorum 6 7 di sanırım şimdi 5 aylık oldum hala ilaç alamıyorum kaşıntı baş dönmesi yapıyor yine takviye alicam büyük ihtimalle ama ne zmn almalıyım diye doktoruma sormadim bı dahaki kontrolüne de daha 3 hafta var bilgisi olan varmı?