Gulonuz doktorlar normal sancılar la aynı diyor yani şöyle senin kendi sancım da olsa şiddet aynı olacak ama mesela agrı eşigin yüksek diyelim o zaman daha hafif hissedersin ama agrı eşigi düşük olan insan kendi sancısıda olsa suni de olsa çok şidetli hisseder. Tabiki agrısız sızıs diyemem ama sonu güzel olan birşey her dogum şekli zordur bence önemli olan bunu kabullenip sonunun güzel biteceğini bilmek