ebooss Busranur1108- yaptırdım doktoruma danıştım önce tavsiyesi üzerine ilk dozu vurundum 2.dozu da 2 kasımda doğum da eli kulağında oluyor 2. Dozda ☺️
gokces4141 Busranur1108- olmaman daha tehlikeli ben de çok kararsızdım 19.Haftadayım ilk aşımı geçen hafta oldum canım doktorumda dedi Allah’ın izniyle sağlıkla doğarlar inşallah 🙏🏻
Zeynepp97 Busranur1108- biontech oldum ilk dozumu 15. Haftada ikinci dozumuda 2 gün önce oldum 19 haftalıkken ikisinde de sadece 1 günlük kol ağrım oldu o kadar
Burcu4135 Evet 2 doz biontech oldum. Dogumda yaptım kızımda gayet saglıklı, öyle denıldıgı gıbı maymun da dogurmadım 😁
Masal-07 Ben hamile olduğumu bilmeden 4haftalıkken olmuşum 5haftalık olunca ögrendim çok şükür birşry olmadı 2inciyi olucam
dlrglnc Busranur1108- İlk dozumu gebelikten 2 hafta önce oldum , ikinciyide doktorumun tavsiyesiyle 16. Ncı haftadan hemen sonra biontech oldum . Şükür kol ağrısı dışında herhangi birşey hissetmedim . Bizede bebişlerede sağlık olsun inşallah 🙏
Birgul Nazlii__ Merhaba annemiz, hamilelik ve emzirme dönemlerinde aşı önerilmektedir. Sağlık sorunlarınız için doktorunuza danışabilirsiniz. Forum’da aşıların gerekliliğinin sorgulanmasına izin veremiyoruz. 💜
kubraakbas Busranur1108- evet 2 doz biontech oldum cok şükür görünen bi yan etki yapmadı görünmesini bilemiyorum 🥲 Eğer yaptırmayı düşünüyorsanız doğum zamanınız yaklaşmadan yaptırın ki antikorunuz oluşsun
Rukiyoloji Busranur1108- bende yaptırmayı düşünüyorum ama henüz gebeliğimin 5. Haftasındayım doktoruma danışmadan yaptırmak istemiyorum