Minisi Fulyacanferit ay evet 36haftadayım bebek baş aşağı,hıçkırdığında bir tık sağda duruyor kafa bitişi,sertliğinden anlayabiliyorum, iniyor sonra değil mi
Gamzenur37- Minisi benimde aetik baş aşağı dönse 35 olduk hala yan duruyo galiba 3 hafta önce yan demsiti doktor
Minisi Gamzenur37- orası sırtı oluyor genelde, bnde artık neresi neresi çözemiyprum bazen sırtı tamamen bana dönük oluyor bazen yan, inşallah Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin ☺️🙏🏻
Gamzenur37- Minisi tam emin değilim valla anlayamıyorum sağda olduğundan eminim sadece 🙈 yarın öğrenicem artık bakalım 😊
Minisi Fulyacanferit inşallah bakalım ☺️ doktorum şu anlık sezeryanlik bir durum görmedi demek normal gidiyor
Gunesim1 Gamzenur37- benimki sağolsun hep sağda toplanıyor ittire ittire kovuyorum her gün. Çünkü bazen can yakıyor, kaburgamı acıtıyor, rahatsız ediyor. Hiç yüz vermem kovarım hemen😀😀
Gamzenur37- Gunesim1 ilk defa böyle bisey yaşadım bende cidden can yakıyo napsinlar sığamıyorlar artık demekki 🤭😀