Likapaa Bugün 38+0 olduk. Doktora gittik . Suyumuzun azaldığını söyledi. Şuan bebek için yeterliymiş ama sık sık kontrol etmemiz gerekiyormuş. Bu şekilde olan var mı? Bu şekilde olup ne zaman doğum yaptınız ?
Senaaay Likapaa benım suyum 39+5 de azalmıstı doktorum sunı sancıyla baslattı zaten 3 cm de acılmam varms.beklemeyem bır dakıka demıstı