minuq inşallah canım çok takılmadım neden dersen ilgilenmedi bile doktor tiksindim zaten bi örtü sermişler gelen giden ona yatıyor kalkıyor hijyende sıfır doktor yatırdı geldi başıma ayakta yalan yanlış 10 saniye baktı kese var bebek yok kan idrar ver 2 hafta sonra gel sonuçlarada o zaman bakarım bekleme git dedi bu kadar resmen postaladı gözümüze gelmedik bile ne biçim muamele ben anlamadım ha benim ikinci gebeliğim ve takılmadım çok ama ilkte olabilir panik yapıp streste yapabilirim hiç düşünmüyorlar hastayı