Kızlar merhaba 17 Haftalık gebeyim birkaç gün önce lekelenmem olmuştu ikinci gittiğim doktordan öğrendiğim teşhis plasentam rahimden ayrılmış normalde yapışık olması gerekirmiş çünkü plasenta rahimden beslenirmiş 200 kadından birinde görünüyormuş araştırdığım kadarıyla bu durumu yaşayan duyan oldumu anne ve bebek açısından riskli bir durummuş