nevoliko 3bebekannesiii Neden 38 i falan beklemiyor doktorunuz? Allah korusun düşük riski falan mı vardı?
Eymen_Enis_Ser Bebish ben ikinci sezeryanımı olacağım canım kısmetse doktorum Kasım başı kesin görüşelim dedi 34 oluyoruz o zaman 🤗gün vericek sanırım büyük ihtimalle 🙈
3bebekannesiii nevoliko erken doğum riskim var cnm çocuk kanala girmis birde bebeğin eşi yaşlanmaya başlamış dedi doktorumuz riske atmak istemedik şancı da cikinca