cankusumyavrum merhaba canım, ilk hamileliğimde benim de öyleydi değer yüksekti ilaç kullandım 50 mg lık her sabah aç karnına. Ama o değer hiç düşmüyodu en son 7 aylıkken 75 mg çıkarmak istedi dahiliyeye yönlendirdi ama dahiliye vermedi ztn son ayların çok ilaç kullanmana gerek yok dedi. Benim normalde böyle bi rahatsızlığım yok hamilelik sürecinde çıkıyo hep doğum yaptıktan 1 sene sonra düzene giriyo. Şmdi ikinci hamileliğim tiroid değerim yine birzcık yüksek çıktı. Bu hafta gdicem drA bende ialç vericek muhtemelen yine. 🥴
Korkutmak veya içini daraltmak istemem ama evet bebekte gelişim ve zeka açısından gerilik yapıyo gebelikte tiroid. Ama ilacını düzenli kullanırsan bi sorun olmuyo aksatmadan doktorunun artık kullanamana gerek yok diyene kadar içmen lazım. Geçmiş olsun şmdiden 🌸🥰