Likapaa Bugün 38+0 olduk. Doktora gittik . Suyumuzun azaldığını söyledi. Şuan bebek için yeterliymiş ama sık sık kontrol etmemiz gerekiyormuş. Bu şekilde olan var mı? Bu şekilde olup ne zaman doğum yaptınız ?