babyhapyy_12 ben hamile oldugumu bilmeden önce her gece deniz ruyalari goruyodum, sonra hep b erkek bebek🤰 13+4de kiz dedi dr.umuz bacak arasi tamamen boştu. Kiz erkek ayrimi yapmiyorum asla ama icin b burkuldu kendimi cok erkege hazirlamistim ruyalarimdan dolayi. Sonra hemen kendimi kiz diye adapte ettim uzulmesin diye kiayfetler vs aldim. 16+4de bdaha gttik erkek dedi dr 😅 mutluluktan gülme krizine girdim cunku dr ne kadar kiz desede ruyalarimda halen erkek bebek goruyodum ben herkes bilinc alti dedi. Suan bebegim halen erkek 😅😅 28+4duz cok sukur ❣