gmzgmzz merhaba. Doğuma kadar ben de çok çektim hemoroidten. Procto-gyvenol fitil ve krem kullandım. Geçirmedi tabii ki şu an oraya büyük bir baskı uyguluyor bebek, ondan dolayı oluyor. Ama ağrıyı sızıyı çok hafifletiyor. Doğumdan sonra kendiliğinden geçiyor