ilknurarss2801 Merhaba hanımlar gebeliğin 6. ayında ev temizliği yaptığınızda bi sıkıntı yaşadınız mı? Herhangi bi kanama vesaire ağrım yok allaha şükür ama bişey olur mu?
aysemnur06 ilknurarss2801 bizde 5 buçuk aylık olduk yapabildiğim kadarını yapıyorum kendimi yormadan eşim sağolsun yapamayınca yapıyo kendisi de. zorlamayın kendinizi
Yagmur00 ilknurarss2801 agır kaldırma Baska ne sıkıntı Olcak bem 8 aylıgım dun yaptım temizlik bı bel agırısı oldu oda noraml ne Olcak bu kadar uzumun sapı dıye dusun me yanlıs hareketlerden kacın sen yavas yap kıö gelıp bızım ismimizi yapcak bacım yaa
Ysmnbarin ilknurarss2801 bende 6. Ayımdayım zorlanmadan yapmaya çalışıyordum ama kuzenim temizlik yaparken 6 aylık bebeğini düşürdü. Bence kendine yüklenme riske atma derim canım
Ozlem2904 Bende 7.ayimdayim isleri haftaya bölüyorum. Mesela pazrtesi gunleri banyo tuvalet, sali supurge, carsamba beyaz esya temzileme toz, bazen tum gun hicbisey yapmiyorum, cuma/cumartesi utu camasir. Tek gun icinde hepsini yapmiyorum
Azizinannesi2 ilknurarss2801 Dikkatli bir şekilde yaparsanız bişey olmaz ben 34 35 haftalık iken doğum temizliğne başlamıştım