busrabyrm97 Pijama alt iki tanesi 50 bna pahalı geldi e bebekte geçen çoraplı olanları bile 30 a almıştım ikili yine zıbınların fiyatı da öyle alınmaz bnce e bebekte daha uygun gerisi güzel ama özellikle triko ürünler
Merall12 busrabyrm97 bime gelenler pahalı geliyor bu sefer. A101 ürünler tekrar mevcut isterseniz bakın
11mrv11 gulsumm1 Böyle ürünler kaç ayda bir geliyor ben daha cinsiyet öğrenemedim alamıyorum bi türlü o yüzden içim gidiyor 😂
Seymaben gulsumm1 almayı düşünmüyorum çünkü ucuz değil bilinçaltımıza yerleşmiş bim diyince ucuzdur diyoruz ama mağaza fiyatlarıyla aynı nerdeyse bide üstüne kalabalık itişmeler falan zaten bi alan 10 tane aldığı için kalmıyor asla başkasına kalmasın mantığı var 😅
Rumeysa3652 gulsumm1 müslin bezini kesinlikle bulursam iki üç tane alıcam geçen geldiğinde iki tane bulabilmiş tim sadece
Aysegul9371 gulsumm1 bakım seti oyun halısı yine zibinlar kova masrapa ne kapabilirsem 😀 elektrikli ısıtıcıyi da eşim evde olrsa alcam
Seymaben gulsumm1 cidden önceden 5-10 tl yi geçmiyordu şimdi 30-40 tl arası oluyo çoğu ürünü bilinç altımıza yerleşmiş işte ucuz diye🤷
Sogancik gulsumm1 Ayy valla sabah eşim gitti açılmadan kapıda 10 kişi falan varmış 😅 napalim bizi bu hallere dusurunler utansın 😁