Bademd bana dendi erkendogum riskim vardi erken dogumu tetikledigi icin korktum 1 hafta sonra da erken dogum yaptim
Ancak surecte baska bir hekime daha gittim. sag bobrek grade 3 sol bobrek 2 denmisti. ben o gun ultrasona idrara cok sıkışık gitmistim. cok asiri sıkışık olunca idrar bobrege geri gidiyor bunu aklinda tut hekimine sor. idrara hafif sıkışık iken ve hic sıkışık degilken böbreklerim normal cikti