Mercimek17 Kızlar ben 14+ 0 dayım cinsiyetini görürüm belki diye doktora gittim bugün. Yüz üstü yatıyodu. Sonra bi ara bacağını açar gibi oldu ama ben öksürünce kapattı. Normalde bu haftalarda cinsiyeti erkekse gösterir dedi ama tam birşey diyemedi. 3 hafta sonra tekrar gideceğim fekat nasıl bekleyeceğim bilmiyorum . Önce sağlık ama sağlıktan sonra da cinsiyet merak konusu. Şimdi size ultrason atacağım. Tahmin varmı yardım lütfen. https://resimyukle.io/r/lgvbNKDrXc
Fulyacanferit Mercimek17 bebeğin cinsel organı 12. Haftada oluşmaya başlar . Gelişimini tamamlaması zaman alır..şuan herşeye benzeyebilir.
Gzde_14 Mercimek17 benimkide kıza benziyor dediler ayağını orasına koymuş ve bağdaş kurmuş dedi doktor
Mercimek17 Dilosseee https://resimyukle.io/r/G1TiofMbgJ Şuna da bakar mısınız 12. Haftaydı burada teşekkür ederim:)
Ozlem2904 Bence 16yi gecin cinsiyet ogrenmek icin biz 13+4de gtmistik dr kiz demisti bacak arasi tamamen bostu 16+4de tekrar gttik erkek dedi 🙆♀️
Mercimek17 Ozlem2904 teşekkürler hayırlısı olsun tabii. Bizim de boş gibiydi karanlıktı yani sonra da hemencecik kapattı
MeyraRana Mercimek17 utrosana girmeden çikolata yiyin diyorlar Bn aç gittim tahlil yaparlar diye sırtı dönüktü heralde doktor uygunsuz pozisyonda dedi bakamadı utroson kağıdı bile çıkaramadı