Mrymgn Kızlar ara ara kasık ağrısı yaşıyorum. Bazen de karnıma ağrılar giriyor. Birkaç gündür devam eden kasik ağrım var bir süre devam edip geçiyor. Bu durumu yaşayan var mı? Normal mi yoksa doğum ağrısı mı 🙄
Fulyacanferit Mrymgn bende 37 yeni bitti. Ağrıların normal. Kanama nişan olmadığı sürece korkma..vücut kendini doğuma hazırlıyor artık.braxton onun ismi. Yalancı sancı gibi korkma
Ylzz00 Mrymgn bende 36 haftalığım sadece rahime kasılma giriyor iğne batar gibi başka bişeym yok sancım da cıkmıyor bebek te kanalda değil anlamadım
Mk34 Tabiki normal.Bir futbolcu bile maça cıkmadan önce kaç saat antrenman yapıyor buda sizin bebeğinizn antremanları😅Doktorum bana boyle söylemişti bende de oluyor