Gngrbzkrt03 Mlykylcn Haftada 1 geçirmeniz çok sıkıntılı hamile olmadan öncedemi bu kadar sık atak geçiriyodunuz
Mlykylcn Gngrbzkrt03 Gngrbzkrt03 hamilelikten önce ayda bir geçiriyordum Şimdi Sadece bilinçkaybı geçiriyorum nöbetlerde o yüzden doktor bir sıkıntı yok dedi
N01AKCAN Gngrbzkrt03 nöbetlerm olmadığı içinmiş ama yine de riskli sonucta ilaç hala kullanıyorm zaten özel de sezaryen olurum risk almak istemiyorum
Gngrbzkrt03 N01AKCAN benimde nöbetlerim olmuyor en son 9 ay önce geçirdim hamilelikte hiç olmadı şükür ama sezeryan olucam normal doğum riskli bizim için
Dilaraksknclk Mlykylcn benim de bilinç kaybı kasılma şeklinde oluyor doğum yaptım 6 ay geçti nöbet olmadı ama 2 gün önce tekrar oldu😣