Civcivinannesiii bizzz gidiyoruz 37+2 oluyoruz yarın, çatı muayenesi yapılacak, geçen hafta plasenta biraz aşağıdaydı plasenta ve çatının durumuna göre doğum şekline karar verilecek. İçimden sezaryen olacak gibi geçiyor, normalde normal doğuma doğru ilerliyorduk.